'' KOMUNITI BEKAS PELAJAR SMKKK ''


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
HIT COUNTER
SEJAK 01 JULAI 2009 anda adalah pelawat yang ke??
hit counter
hit counter
rentak muzik hiburan terkini
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Mon Aug 01, 2011 7:11 pm by Guest

» mari baca....penting ini!!
Thu Sep 10, 2009 12:05 pm by datin

» hayati lah oleh mu...
Thu Sep 10, 2009 11:33 am by datin

» raye.... raye.... raye... jom raye...
Mon Sep 07, 2009 11:26 am by datin

» HANTAR EMAIL GUNA SMS
Fri Aug 21, 2009 11:07 am by Admin

» kEyboard sHortCut....
Fri Aug 21, 2009 10:58 am by Admin

» TRIK KUNCI FOLDER KAMU.
Fri Aug 21, 2009 10:50 am by Admin

» NEW PAPARAN SKIN JAM WINDOW ANDA
Fri Aug 21, 2009 10:43 am by Admin

» CARA MENGHAPUSKAN FILE/FOLDER YANG SUSAH DI HAPUSKAN
Fri Aug 21, 2009 10:25 am by Admin

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Top posters
Admin
 
datin
 
Ms Velentine
 
syahsuke
 
Statistics
We have 7 registered users
The newest registered user is awek kota klias

Our users have posted a total of 50 messages in 31 subjects
LINK

http://www.spa.gov.my/


Share | 
 

 APA NAK JADI

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin


Posts : 38
Points : 104
Reputation : 1
Join date : 21/05/2009
Age : 37
Location : beaufort and lahad datu

PostSubject: APA NAK JADI   Wed Jul 15, 2009 3:07 pm

Mad
isyh.. isyh... tobat2...
kehidupan skrg ni makin menjadi2 la plak da...
dengar kat brita, baca kat akhbar tempatan.. smua sama.
apa g, klu bukan kes bebudak skolah gaduh.
yg buruk nya, budak PEREMPUAN yg gaduh...
Tp, yg kes baru2 ni lah yg paling lucu skali kita dengar.
gara2 cemburu pnya hal,dah nak ber'KUNG FU'... siap
ngan pkaian skulah lg..
hancur terburai nama skola tu trus..
ye lah, siap kna rakam.. masuk dlm internet lah plak..
amat memalukan..
kes ni mcm dah jd asam garam dah kat skola...
mmg tak heran!!! nak salahkan cikgu, tak blh jgak...
pasal, plajar ni klu begaduh... mmg main sembunyi2 pnya. bila dah terjadi, br arr cikgu akn tau. tu pndapat aku lerr.
klu cikgu tu tau, dah sah ler pergaduhan tu tak kan terjadi pnyer... Surprised
nak salah kan ibu bapa plak... mmmm.... tak blh jgak..
pasal,ibu bapa mana tak didik anak kan.. cuma nya mngkin bebeza.. klu ibu bapa tu tau yg anak nya nak begaduh, kompom awal2 lg kna blasah... yelah, dr anak pukul org, ada paidah lg bapa pukul anak... malu tu tak lah seteruk mana.
tngok skrg... apa dah jadi... ibu bapa lah antara org yg paling malu.. yg ke dua nya pla.. pihak skolah...trutama cikgu..
huhuhu...
ksian!!! simpati sungguh..
tak tau lah, npa dorg suka sngat gaduh2 ni...
nak tunjuk kekuatan ker??? kah.. kah.. kah...
takda makna nya lah. bek aku tido.... aku cuma heran, npa kes ni susah nak di bendung????
Back to top Go down
View user profile http://smkkotaklias.forumotion.net
 
APA NAK JADI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
'' KOMUNITI BEKAS PELAJAR SMKKK '' :: KREATIVITI,DIARI DAN SEBAGAINYA :: isu-isu semasa.-
Jump to: